loading...
گالری عکس
mohsenbalinparast بازدید : 30 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
 

1. برنادت شیراک :
برنادت همسر ژاک شیراک ،سیاست‌مدار فرانسوی است که از 17 مه سال1995  تا 16مه 2007 به عنوان رییس جمهور فرانسه انتخاب شد.وی پژو  اس آر 205 را که متعلق به سال های 1984 می باشد را استفاده می کند .

تولید اتومبیل پژو 205 که بی شک یکی از موفق ترین محصولات پژو بوده و دارای قابلیتهای فنی فراوانی مانند: استهلاک پائین، مصرف سوخت کم و ایمنی بالا و ... بود، از سال 1983 آغاز گردید و پس ازحدود 17 سال یعنی در اواخر سال 1999 متوقف شد.

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

 

2. کامرون دیاز :
بازیگر آمریکایی، ایتالیایی، آلمانی و کوبایی است که تاکنون یکبار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است .
کامرون دیاز از شانزده سالگی وارد دنیای بازیگری شد.بعد از بازی در فیلم ماسک، کامرون دیاز درخواستهای زیادی از طرف چند فیلمساز برجسته برای بازی در فیلمهایشان دریافت کرد. در پاییز سال 2000، خودرو این خانم بازیگر پورشه توربو کابریولت است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

 

3. کیت میدلتون :
همسر پرنس انگلیسی قبل از ازدواجش یک ماشین بسیار ساده و معمولی را استفاده می کرد .
است . ماشین کیت  آئودی ای 3 است .آئودی ای 3 خودرویی است که از سال 1996تا کنون تولید شده‌است. این خودرو در کلاس خودرو کامپکت قرار گرفته، طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده ‌است.

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

 

4. پاریس هیلتون :
یک هنرپیشه و خواننده آمریکایی است . پاریس هیلتون از وارثان هتل های زنجیره ای هیلتون است . پاریس همیشه از خودروهای گران قیمت و زیبا استفاده می کند . خودرو پاریس رولز رویس است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
5. سارا جسیکا پارکر :
سارا بازیگر موفق امریکایی است که در تاریخ 25 مارس 1965 در اوهیو در خانواده ای شلوغ به دنیا امد ، والدینتش پس از به دنیا آمدن سارا از یکدیگر جدا شدند . خودرو او تویوتا پریوس است . تویوتا پریوس خودرویی است که از سال 1997 تا کنون تولید شده است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
6. آنا موگلالیس :
بازیگر فرانسوی است . او دارای یک موتور پیاجیو است . شرکت پیاجیو سومین و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده موتور سیکلت جهان است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
7. اوا مندس :
اوا مندس بازیگر کوبایی - آمریکایی است که در فیلم‌هایی همچون روزی روزگاری در مکزیک بازی کرده است . ماشین مندس لکسوس آر ایکس است . لکسوس زیر مجموعه‌ای از شرکت تویوتا و شعبه سازنده خودروهای لوکس و گران قیمت تویوتا می‌باشد .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

 

8. هایدی کلوم :
این زن مشهور امریکایی � آلمانی متولد 1 ژوئن سال 1973 است . کلوم همسر خواننده انگلیسی ، سیل است .
او در خیابان های لس آنجلس با ماشین بنتلی می راند .بنتلی شرکت خودروسازی انگلیسی که سازنده خودروهای زیبا می‌باشد این شرکت در سال 1919 بدست والتراوون بنتلی بنا نهاده شد. اما این شرکت در سال1998 توسط گروه فولکس‌ واگن خریداری شد و از آن سال زیر مجموعه این شرکت شمرده می‌شود .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
9. ناتالی پورتمن :
این بازیگر مشهور متولد 9 ژوئن سال 1981 است . چندین بار نامزد دریافت جوایز گوی طلایی و اسکار شده‌است. او در سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برای بازی در فیلم قوی سیاه برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد . ماشینی که پورتمن استفاده می کند یک تویوتا پریوس است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
10 . مگان فاکس :
مگان متولد 16 مه سال 1986 است . او یک بازیگر امریکایی است . ماشین مگان بنز است .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

11. ماریا کری :
بازیگر و خواننده سبک پاپ آمریکایی است که در نیویورک به دنیا آمد .ماشین ماریا یک رولز رویس زیباست .

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی
12. لیدی گاگا :
گاگا متولد 28 مارس 1986 است . وی یک خواننده ، ترانه سرا ، آهنگساز امریکایی ایتالیایی تبار است که بیشتر بخاطر کار در سبک موسیقی الکترونیکا شناخته شده است . ماشین لیدی یک رولز رویس است .

 

عکسهایی از اتومبیل های زنان مهشور هالیوودی

mohsenbalinparast بازدید : 41 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !

جوان ماندن کم آرزویی نیست هرچند دقایق سپری شده ی عمر را نمیتوان بازیابی کرد اما حداقل می توان روند پیری جسم را دستخوش تغییرات کرد. در این پست 5 راهکار ساده را در اختیار شما دوستان پیکس ناز قرار می دهیم که به شما امکان می‌دهد روند پیری را به تاخیر بیندازید، جوانتر به نظر برسید و جوانی را بیشتر از آنچه که هست احساس کنید ...


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !

اولین راهکار مهم و تاثیرگذار مراقبت از پوست است. وقتی سن افزایش می‌یابد،‌ اولین نشانه بارز آن تظاهر چین و چروکهای روی پوست است. با بالا رفتن سن و استفاده از رژیم‌های زیبایی ناصحیح، پوست خشک‌تر و سفت‌تر شده و در نتیجه چروکیده می‌شود. یکی از نشانه‌های قابل توجه پیری خطوط قابل مشاهده در اطراف چشم است. این خطوط می‌توانند یکی از مهمترین پیامدهای آسیب ناشی از تشعشعات خورشیدی باشند. بنابراین با 3 اقدام معمول می‌توان تا حد زیادی از تعداد چروک‌های دور چشم کم کرد که این سه اقدام شامل شست‌وشو و تمیز کردن، مرطوب نگه داشتن پوست و در آخر هم استفاده از مقادیر مناسب کرم‌های ضدآفتاب است. استفاده از روغن زیتون هم می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در برطرف کردن چین و چروک‌ها داشته باشد.


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !

راهکار دوم برای جوان ماندن این است که وزن خود را کنترل و ورزش کنید. کارشناسان بهداشت عمومی می‌گویند برای مقابله با افزایش وزن ناشی از بالا رفتن سن باید هر فردی حداقل 30 دقیقه در روز فعالیت‌های متعادل ورزشی و تحرک بدنی را انجام دهد. این تمرینات می‌تواند در هر زمینه ورزشی مثل یوگا، ایروبیک، شنا و یا دوچرخه‌سواری باشد. دکتر لینا موگره کارشناس ورزشی دراین‌باره می‌گوید: وقتی شما سن 30 سالگی را رد می‌کنید، انجام یک ترکیب مناسب از تمرینات ورزشی مختلف حائز اهمیت است. اگر احساس می‌کنید که شکمتان در حال بزرگ شدن و عضلات سینه‌هایتان در حال شل شدن است احتمالا به این خاطر است که وزنه بلند نمی‌کنید. کلید بهره‌مند شدن از مزایای ورزش، انجام مداوم و منظم تمرینات است، بنابراین ورزشی را انتخاب کنید که از آن لذت می‌برید. همچنین فراموش نکنید که تمرینات و نرمش‌های چهره نیز برای محکم و سالم نگه داشتن عضلات صورت مفید و ضروری است.


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !


توصیه سوم دنبال کردن یک رژیم غذایی بر اساس سبزیجات و گیاه خواری است. بدین معنی که در رژیم غذایی شما حتما باید ترکیبی از سبزیجات سبزرنگ، میوه‌ها، دانه‌ها و غلات سبوس‌دار وجود داشته باشد. باید غذاها و سبزی‌هایی را انتخاب کنید که به اصطلاح نمایشی از رنگ‌های رنگین‌ کمان باشند، یعنی ترکیبی از اسفناج، ذرت، گوجه ‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای، توت‌فرنگی، تمشک آبی و انگورها که از تمام رنگ‌های میوه‌ها و سبزی‌ها گزینش شده باشند. همیشه به خاطر داشته باشید که بشقاب غذای شما باید 75 درصد حاوی مواد غذایی گیاهی و باقی‌مانده آن شامل منابع غذایی کم ‌چرب پروتئینی مثل تخم‌مرغ، ماهی و یا گوشت باشد. این رژیم غذایی به شما امکان می‌دهد که با شیاطین دوران پیری مثل پوکی استخوان، دیابت و بیماری‌های قلبی مبارزه کنید.


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !

توصیه چهارم این است که روی مصرف کلسیم به مقدار مناسب تاکید داشته باشید. به گفته متخصصان بهداشت و سلامت، مصرف کلسیم و همچنین ویتامین‌D به پیشگیری از پوکی استخوان که عامل اصلی شکستگی‌های استخوانی در زنان است،‌ کمک می‌کند. به ویژه اگر شما سن 50 سالگی را رد کرده‌اید مصرف دوز روزانه 1200 میلی‌گرم کلسیم ضروری است. منابع غنی از کلسیم شامل فرآورده‌های لبنی کم‌ چرب، شیرسویای غنی شده با کلسیم، آب پرتقال و ماهی‌هایی مثل ماهی آزاد و ساردین هستند. اگر نیاز به مصرف مکمل‌های کلسیم دارید حتما در مورد مقدار و نحوه مصرف آن با پزشک مشورت کنید.


توصیه های مفید برای اینکه جوان بمانیم !


آخرین توصیه که البته بسیار حائز اهمیت است داشتن خواب کافی است. پزشکان توصیه می‌کنند که خواب برای عملکرد مناسب و سالم بدن ما یک فاکتور حیاتی است. در حالی که برخی از ما ممکن است در طول شب به سختی 5 تا 6 ساعت بخوابیم و برخی دیگر 9 تا 10 ساعت خواب شبانه داشته باشد، اما متخصصان تاکید دارند که متوسط خوابی که هر فردی برای سالم ماندن نیاز دارد 7 تا 8 ساعت است. توصیه می‌شود که در طول روز نیز چرت‌های کوتاه 10 تا 15 دقیقه‌ای می‌تواند برای استراحت و ایجاد حس سرحالی و انرژی کافی در شما مفید باشد.

mohsenbalinparast بازدید : 63 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
عکس هایی از خیابان هایی در دنیا که نامهای ایرانی دارند

خیابان هایی در دنیا که نام های ایرانی دارند

عکس هایی از خیابان هایی در دنیا که نامهای ایرانی دارند


خبرآنلاین:
خواهرخواندگی بین شهر‌ها و کشور‌ها یکی از قرارداد‌هایی است که از مدت‌ها قبل بین کشور‌هایی که با هم مشترکات فرهنگی، هنری، تاریخی و... دارند باب است. مثلا شما در دل آمریکا می‌توانید خیابانی به اسم تهران و محله‌ای به اسم پرشیا ببینید که خب در نوع خود بسیار جالب است. گزارشی که قرار است بخوانید درباره همین "خواهر‌ خواندگی" و "برادر خواندگی" بین ایران و کشور‌های مختلف دنیاست.

تهران در الجزایر

با یک نگاه به نقشه شهر ویلا یا در الجزایر متوجه می‌شوید که منطقه‌ای به اسم تهران در آن وجود دارد. این شهر که قسمت فرانسوی‌نشین الجزایر را تشکیل می‌دهد، دارای حدود 3 میلیون نفر جمعیت است.

اصفهان در آلمان


هر قدر شهر اصفهان خوش آب‌وهوا است، خیابانی که خارج از مرز‌های کشور به این نام است در دل صحرا و در آفریقای جنوبی واقع شده. البته بنا به موقعیتی که شهر اصفهان دارد این شهر با شهر‌های زیادی خواهر‌خواندگی دارد، یکی از این شهر‌ها فرایبورگ آلمان است. در اوایل سال 1390 نمایندگان فرایبورگ به شهر اصفهان سفر کردند تا در کانون فرهنگی ایران شرکت کنند. در این مراسم بود که استارت خواهر‌خواندگی بین دو شهر در آلمان و ایران زده شد.

اصفهان در مالزی

خیابان اصفهان در نزدیکی مرکز شهر کوالالامپور و در فاصله بسیار اندک از میدان تاریخی و معروف مردکا (Merdeka) و المان‌های معروف تاریخی این شهر مانند مسجد جامع قرار دارد. این خیابان کوچک در محل تلاقی دو خط حمل و نقل شهری LRT (ایستگاه بانداریا) و KTM (ایستگاه بانک نگارا) قرار داشته و همچنین در مجاورت مرکز خرید مدرن SOGO واقع شده است.


عکس هایی از خیابان هایی در دنیا که نامهای ایرانی دارند

عکس هایی از خیابان هایی در دنیا که نامهای ایرانی دارند


با تصویر نقشه گوگل، موقعیت خیابان اصفهان در کوالالامپور را مشاهده می‌کنید اصفهان خواهر‌خوانده 13 شهر گوناگون در جهان است که از این میان می‌توان از بارسلون، اسپانیا، فلورانس ایتالیا، سن‌پترزبورگ روسیه، یادش رومانی، کوالالامپور مالزی، فرایبورگ آلمان، ایروان ارمنستان، هاوانا کوبا، کویت، شیان چین، کیوتری ژاپن، لاهور پاکستان،‌داکار سنگال، بعلبک لبنان، بیروت لبنان و استانبول ترکیه اشاره کرد.

تبریز در ایالات متحده آمریکا

در شهر مشهور "رالی" در کارولینای شمالی ایالات متحده، منطقه‌ای به نام تبریز وجود دارد که به عنوان پایتخت رالی به حساب می آید. تبریز آمریکا به عنوان پایتختی به حساب می‌ آید که حاکمان زیادی در آن زندگی کرده‌اند، تبریز آنجا مثل تبریز خودمان یک منطقه باشکوه به حساب می‌آید.

تهران، نیوهمپشایر، چارلستون ایالات متحده آمریکا

یکی از جاده‌‌های فرعی که در آمریکا وجود دارد به اسم تهران نامگذاری شده است. این جاده زیبا نزدیک شهرستان سالیوان است. در سرشماری سال 2010 جمعیت این شهر 5 هزار و 114 نفر اعلام شد. دور تا دور این جاده پر از درخت است. در شهرستان سالیوان که به موازات این جاده است، روستاییانی زندگی می‌کنند که هر روز برای رسیدن به شهر از این جاده عبور می‌کنند.

دریاچه نراقی در آمریکا

نراق یکی از شهر‌های استان اصفهان است که فامیل تعداد زیادی از مردم ایران شهر "نراقی" است. جالب است بدانید سال 1980 خانواده‌ای به نام فامیل نراقی در این مکان زندگی می‌کردند که در کنار خانه بزرگشان دریاچه‌ای بود. این دریاچه به نام همین خانواده نامگذاری شد. اگر در نقشه نگاه کنید، می‌بینید که یک دریاچه کوچک به اسم "دریاچه نراقی" در دل "مودستو"ی کالیفرنیا وجود دارد و هنوز به همین نام خوانده می‌شود.

خیابان ایران در آمریکا

در شهر مینه سوتا در آمریکا خیابانی وجود دارد به اسم ایران. این خیابان در 37 کیلومتری شهر مینیاپولیس در ایالات مینه سوتا قرار دارد. کسانی که اولین بار در این مکان زندگی کردند روستاییان، مهاجران و کشاورزان بودند اما رفته رفته سبک زندگی شهری وارد این منطقه شد و گروهی از اسکاتلند، انگلیس، ایرلند و... وارد این مکان شدند. البته یک بزرگراه نیز در همین ایالت وجود دارد که به نام ایران Iran Path Northfield Minnesota, USA است.

خیابان تهران در کره‌‌جنوبی

یک خیابان در بخش گنگ‌نام شهر سئول کره‌جنوبی وجود دارد که نامش تهران است. شرکت‌های "سامسونگ" و هینیکس" دفاتری در این خیابان دارند. یکی از گرانترین سازه‌های کره نیز در همین خیابان تهران است. در این قسمت شرکت‌های ال‌جی و سامسونگ مشغول به کار هستند. پیشینه نامگذاری این خیابان به اسم "تهران" به پیش از انقلاب برمی‌گردد، زمانی که شهردار وقت تهران در سال 1354 به سئول کره سفر کرد، همان زمان بود که دو خیابان بزرگ در پایتخت دو کشور به اسامی "سئول" (در تهران) و تهران در کره نامگذاری شد.


عکس هایی از خیابان هایی در دنیا که نامهای ایرانی دارند


نام قبلی خیابان تهران در کره، سامنین گون Samneungno بود که در سال 1963 به تهران تغییر نام داد. این خیابان یکی از پررفت و آمد‌ترین خیابان‌های کشور کره است. همانطور که می‌دانید، خیابان سئول در تهران نیز در همان سال نامگذاری شد که در شمال شهر تهران و در نزدیکی منطقه اوین قرار گرفته است. در لوح یاد‌بود نامگذاری این خیابان نوشته‌اند: "جاویدان باد دوستی بی‌شائبه مردم دو شهر تهران و سئول که به پاس آن در شهر سئول خیابانی به نام تهران و در شهر تهران خیابانی به نام سئول نامگذاری گردید."

خیابان خلیج فارس در الجزایر

در حالی که برخی کشور‌های عربی و اروپایی دنیا به دنبال این هستند که از نامی جعلی برای خلیج همیشه فارس استفاده کنند اما در دل الجزیره خیابانی به نام "خلیج فارس" وجود دارد.

تهران در پاریس

اگر به پاریس سفر کردید می‌توانید سری به چهار‌راه تهران بزنید. این چهارراه یکی از پر‌رفت‌وآمد‌ترین خیابان‌های پاریس است که سال‌هاست به اسم پایتخت کشورمان نامگذاری شده است.

خیابان سعدی در آمریکا

در یکی از محله‌های لوییزیانا که در شهر هو‌آمای آمریکا واقع است، خیابانی وجود دارد به نام سعدی. این شاعر با اینکه در کشور‌های غربی به اندازه ایران شهرت ندارد، اما خیلی‌ها هنر او در سرائیدن اشعار اجتماعی و اخلاقی را جهانی و ستودنی می‌دانند.

mohsenbalinparast بازدید : 94 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)
عکس هایی جدیدترین مدل های شال و کلاه بافتنی دخترانه و زنانه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

مدل کلاه بافتنی بچه گانه

عکس هایی از مدل کلاه بافتنی بچه گانه

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,076
  • بازدید کلی : 7,906